Өтініштер бойынша талдау

2024-2025ж. 3 айдағы азаматтардың өтініштері

ӨТІНІШТЕР САНАТТАРЫ

2024 ж. 3 айда

2025 ж. 3 айда

Өтініштер 57 61
Шағым 40 37

(оның 1-і қайтарып алынды,

2 қабылданбады

(қайталанатын))

ДСБ 5 шағым, 1 сұрау 4 шағым
ДСБ WhatsАpp 21 шағым, 8 сұрау 8 шағым
МФҚБКД 2  шағым
Прокуратура
ММСҚ / СRM Call-орталығы 5 шағым, 1 сұрау 7 шағым

(оның 2-і қабылданбады

(қайталанатын))

Әлеуметтік желі 1 шағым
Директор 1 сұрау
e- otinish (оның ішінде сұраулар) 2 шағым, 2 сұрау 0 шағым, 24 сұрау
Көмек 109 6 шағым, 1 сұрау 16 шағым

(оның 1-і қайтарып алынды)

2025 жылдың бірінші тоқсанында барлығы азаматтардың 61 өтініші тіркелді, оның ішінде 37 шағым (оның ішінде 1 қайтарылды, 2 қабылданбады (қайталама)), 24 сұрау.  Өтініштер арасында шағымдар 61%, сұрау — 39%.

Құрылымы бойынша шағымдар бөлінеді:

1. Медициналық көмектің сапасыз көрсетілуі – 9 (26,5%);

2. Медициналық көмек көрсетуден бас тарту –7 (20,6%);

3. Медициналық көмек көрсетуді ұзақ күту – 3 (8,8%);

4. Дәрілік заттармен қамтамасыз етуден бас тарту – 2 (5,9%);

5. Тіркеу орнының жұмысы – 8 (23,5%);

6. Этика мен деонтологияның бұзылуы – 5 (14,7%);

Барлық шағымдар Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің хаттамалық отырыстарында қаралды. 1 шағым негізделген деп танылды (МФҚБКД).

2025 жылдың бірінші тоқсанында 2024 жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда өтініштердің жалпы санының орта есеппен 7%-ға ұлғаюы байқалады. 2025 жылдың бірінші тоқсанында тіркелген шағымдар санының 2024 жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 7,5%-ға төмендеуі байқалады.

Айта кететін жай, 1 шағымды (Көмек 109) өтініш беруші олармен жүргізілген түсіндіру жұмысы негізінде кері қайтарып алды, барлық сұрақтарға толық жауаптар берілді, туындаған шағымдар толығымен жойылды, нәтижесінде өтініш беруші өтінішті кері қайтарып алу туралы шешім қабылдады.

CRM жүйесі бойынша шағымдардың қайталануына байланысты 2 шағым қабылданбады деп танылды.

Доступность