2023-2024 жылдың 6 ай аралығында
азаматтардың өтініштері
Үндеу санаттары | 2023ж. 6 ай аралығында | 2024 ж. 6 ай аралығында |
Үндеулер | 87 | 79 |
шағымдар | 53 | жалпы 59
3 СРМ алынып тасталды Е-отініш бейінді емес — 1 |
Денсаулық сақтау басқармасы | Шағым 10
Өтініш 1 |
Шағым 12
Өтініш 2 |
Денсаулық сақтау басқармасы WhatsАpp | 13 | Шағым 28
Өтініш 8 |
МФБКД | 5 | Өтініш 1 (тексеріс ашылды) |
Прокуратура | ||
Call-орталық ММСҚ / СRM | 18 | Шағым 10
Өтініш 1 Алынып тасталды 3 |
Әлеуметтік желілер | 5 | Шағым 1 |
Директор | 1 | Өтініш 1 |
Директор WhatsАpp | ||
e- otinish (оның ішінде өтініштер) | Шағым 1
Өтініш 9 |
Шағым 7 (1 бейінді емес)
Өтініш 5 |
Ауызша өтініш | 24 | 3 |
2024 жылдың 6 айында азаматтардан барлығы 79 өтініш тіркелді, оның ішінде 59 шағым, 17 өтініш, 3 ауызша өтініш. Өтініштердің ішінде шағымдар – 74,6%, ұсынымдар– 21,5%, ауызша өтініштер – 3,7%.
Шағымның құрылымы бойынша олар мыналарға бөлінеді:
1. Медициналық көмек сапасының төмендігі – 19 (32,2%);
2. Медициналық көмек көрсетуден бас тарту – 17 (28,8%);
3. Медициналық көмекті ұзақ күту – 5 (8,5%);
4. Дәрілік заттармен қамтамасыз етуден бас тарту – 2 (3,3%);
5. Тіркеу орнының жұмысы – 6 (10%);
6. Ішкі тәртіп ережелері – 3 (5%);
7. Этика және деонтология нормаларын бұзу – 6 (10%);
8 ӘШБ жұмысы – 1 (1,0%).
Азаматтардың ауызша өтініштері «осында және қазір» қағидаты бойынша қанағаттандырылды.
Барлық 59 шағым Пациенттерді қолдау қызметі мен ішкі сараптаманың хаттамалық отырыстарында қаралды.
2024 жылы 2023 жылмен салыстырғанда азаматтардың өтініштері 9,0%-ға азайған. Дегенмен, тіркелген шағымдардың 8,9%-ға аздап өскені байқалады. Шағымдардың аздап өсу пайызы азаматтардың ДСБ Whatsapp, e-otinish, Call орталық ММСҚ/CRM арқылы өтініштерінің болуына байланысты болды.